Davetli Konuşmacı
|
Prof. Dr. Zeynep Gürhan Canlı Prof. Dr. Zeynep Gürhan-Canlı Koç Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı ve İşletme Enstitüsü Direktörüdür. Araştırma alanları tüketicilerin markalara ve kurum imajına ilişkin bilgi alması, yorumlaması ve kullanması (tüketici-marka ilişkileri, marka işbirlikleri, marka genişletme, marka iletişimi, kurumsal sosyal sorumluluk) ve müşteri deneyimi ve sürdürülebilirlik üzerinedir. Doktorasını 1997 yılında New York Universitesi, Stern İşletme Okulu’ndan almıştır. Koç Üniversitesine katılmadan önce Michigan Üniversitesi Ross İşletme Okulu’nda öğretim üyeliği yapmıştır. Yazdığı bilimsel makaleler alanında en önemli bilimsel dergilerde yayınlanmıştır. Üretkenliği ve araştırmalarının kalitesi nedeniyle uluslararası ödüller ve Michigan Üniversitesi’nde sürekli kadroya (tenure) alınmıştır. Journal of Consumer Research, Journal of Consumer Psychology ve International Journal of Research in Marketing’de yardımcı (asosiye) editörlük yapmıştır. Journal of Marketing, Journal of International Marketing, Journal of Consumer Psychology, Journal of Academy of Marketing Science ve International Journal of Research in Marketing’de yayın kurulu üyeliğini sürdürmektedir. |
|
|
|
Prof. Dr. Sevgin Eroğlu Prof. Dr. Sevgin Eroğlu, Georgia Eyalet Üniversitesi Robinson İşletme Fakültesi Uluslararası İşletme Bölümü'nde öğretim üyesidir. Çalışmalarında, uluslararası pazarlama, perakendecilik ve tüketici davranışları konuları üzerinde yoğunlaşmıştır. Prof. Dr. Eroğlu'nun çalışmaları, Journal of Business Research, Journal of Personal Selling and Sales Management, Journal of Retailing, International Marketing Review, Marketing Letters ve Journal of Consumer Psychology gibi birçok akademik dergide yayınlanmıştır. Prof. Dr. Eroğlu, Avrupa, Uzak Doğu, Afrika, Güney Amerika gibi çeşitli coğrafyalarda, akademik ve ticari kurumlarda olmak üzere eğitmenlik, danışmanlık ve konuşmacı olarak birçok görevde bulunmuştur. Danışmanlık çalışmaları, hem yerel hem de uluslararası bağlamda pazarlama araştırmasından pazarlama stratejisine kadar uzanan geniş bir yelpazeyi kapsamaktadır. Bununla birlikte Prof. Dr. Eroğlu, lisansüstü ve yönetici yetiştirme eğitimlerine odaklanmış ve çeşitli ödüllere layık görülmüştür. Prof. Dr. Eroğlu Financial Times tarafından sürekli olarak dünya çapında en iyi programlar arasında gösterilen Georgia Eyalet Üniversitesi'nin yöneticiler için işletme yüksek lisans programının uluslararası müfredatını son yirmi yıldır yönetmektedir. Aynı zamanda Fransa, Brezilya, Mısır, İtalya ve Türkiye gibi çeşitli ülkelerde pek çok akademik ve ticari kuruluşlarla projelerini devam ettirmektedir. |
|
|
|
Prof. Dr. Yüksel Ekinci Yüksel Ekinci Portsmouth Üniversitesi'nde Pazarlama Profesörü olarak görev yapmaktadır. Daha önce Birleşik Krallık'ta Henley Business School, University of Reading, Oxford Brookes University ve University of Surrey'de çalışmıştır. Aktif bir araştırmacı ve akademisyen olarak Prof. Ekinci, akademik kariyerine başladığından bu yana, 2001, 2008, 2014 ve 2020 yıllarında Research Excellence Framework'e (REF) katılmıştır. Prof. Ekinci’nin çalışmaları, hizmet sektöründe marka yönetimi, tüketici temelli marka değeri, tüketici davranışı ve işletme araştırma yöntemlerinin daha iyi anlaşılmasına katkı sağlamıştır. İki kitap, kitap bölümü ve 100'den fazla hakemli dergi makalesi ve konferans bildirisi bulunmaktadır. Akademik çalışmaları, European Journal of Marketing, Journal of Business Research, Journal of Advertising, Journal of Travel Research, Annals of Tourism Research ve International Journal of Human Resources Management gibi önde gelen uluslararası pazarlama dergilerinde yayınlanmış, çalışmalarına 10.000'den fazla atıf yapılmıştır. Şimdiye kadar 21’i doktora öğrencisi olmak üzere 200'ün üzerinde lisansüstü öğrenciye danışmanlık yapmıştır. Prof. Ekinci, International Journal of Market Research'ün yardımcı editörü ve çeşitli pazarlama dergilerinin yayın kurulu üyesidir. Prof. Ekinci, pazarlamanın uygulama yönüyle ilgilenmekte ve pazarlama sorularına cevap bulma konusuna odaklanmaktadır. Prof. Ekinci Akademi’ye katılmadan önce otel ve turizm sektöründe de çalışmıştır. Carabao, IBM, Ogilvy, BSkyB, Danish Telecom, QCi ltd ve diğerleri dahil olmak üzere Birleşik Krallık ve Avrupa'daki kamu ve özel kuruluşlar için pazarlama araştırması ve uluslararası marka stratejisi geliştirme ile ilgili danışmanlık projeleri yürütmüştür.
|
|
|
|
Prof. Dr. Doğan Gürsoy Profesör Doğan Gürsoy Washington State Üniversite’sinin Otelcilik İşletme Yönetimi Bölümü Taco Bell Distinguish profesörü olarak görev yapmaktadır. Profesör Gürsoy aynı zamanda Journal of Hospitality Marketing and Management adlı akademik derginin editörü ve Otel İşletme Yönetimi Eğitimi Simülasyonunun da (http://www.hotelsimulation.com/) geliştiricisidir. Doğan Gürsoy ayrıca Cin Halk Cumhuriyeti Eğitim Bakanlığı tarafından akademisyenlere verilen en yüksek ödül olan Changjiang (Yangtze River) Scholar ve 2019 University of Delaware Michael D. Olsen Research Achievement ödüllerini almıştır. Profesör Gürsoy doktora derecesini 2001 yılında Virginia Tech Üniversitesinde tamamlamıştır. Profesör Gürsoy otelcilik ve turizm alanında dünyada önde gelen araştırmacılardan biri olarak kabul edilmektedir. Profesör Gürsoy bu güne kadar çok sayıda ödül almış olup çalışmaları alanda önde gelen en iyi akademik dergilerde yayınlanmıştır. Profesör Gürsoy turizm ve otelcilik alanında dünyada en çok yayın yapan ilk 10 akademisyenlerden biri olarak kabul edilmektedir. Yaptığı yayınlar bu güne kadar 24.000 üzerinde atıf almıştır. Araştırmaları, turizm pazarlaması ve otelcilik, hizmet sektöründe yapay zekalı araç kullanımı, turizm destinasyon planlama ve geliştirme, yerel halkın turizme bakışı ve desteği, otelcilik ve turizm sektöründe hizmet, hizmet kalitesinin otellerin ve diğer turizm işletmelerinin başarılarına katkısı, kültürlerarası çalışmalar, turist davranışı vb. konularda teorik ve pratik konular üzerine yoğunlaşmıştır.
|