Serhat Gürcü


Serhat Gürcü, üniversiteden mezun olur olmaz, kendi şirketini kurdu ve kariyerine girişimci olarak başladı. Türkiye'de yaşayan 47 milyon genci düşünerek kurduğu “Gençlik Cumhuriyeti” ajansı ile yeni bir pazar yarattı. Gürcü, ajansı yönettiği 10 yıl boyunca, Fortune dergisinin genç girişimci liderlerini ve yöneticilerini gösteren “40 Yaş Altı 40 Yönetici” listesinde arka arkaya beş yıl boyunca yer aldı.

Profesyonel kariyeri boyunca Vodafone, P&G, Unilever, Ülker, Finansbank, Eti, Tchibo, Boyner, Intel, Zırh Altında, Red Bull ve Mondalez gibi çeşitli sektörlerde faaliyet gösteren birçok marka için hizmet veren Gurcu, Gençlik Cumhuriyeti'nden ayrılarak Aralık 2015’te yeni kuşak yaratıcı ajans “YouthWorks” kurdu. Halen “YouthWorks”un kurucu ve ajans başkanlığını yürütmektedir.