5 (10), 2012
M. Emin AKKILIÇ & Volkan ÖZBEK
İNTERNET ÜZERİNDEN YAPILAN ALIŞVERİŞLERDE ÜRÜNE YÖNELİK YORUMLARIN TÜKETİCİ SATIN ALMA KARARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ


Şükran BAŞANBAŞ
ALGILANAN KALİTE, TATMİN VE BAĞLILIK İLİŞKİSİ ÜZERİNE OTOMOTİV YAN SANAYİİNDE BİR ARAŞTIRMA


Berna Akın ERİŞ & Hande KIMILOĞLU
TÜKETİCİLERİN ÇEŞİTLİ MOBİL PAZARLAMA FAALİYETLERİNE YAKLAŞIMI


Ayşegül SAĞKAYA GÜNGÖR & İsmail KAYA
KİŞİYE ÖZEL FİYAT TEKLİFİNDE KULLANILAN MESAJ ÇERÇEVELEMENİN İNTERNET ÜZERİNDEN SATIN ALMA KARAR SÜRECİNE ETKİSİ


Neva YALMAN, Yeşim ULUSU, Dilek SAĞLIK & Beril DURMUŞ
BLACKBERRY VE iPHONE'UN MARKA KİŞİLİKLERİ FARKLI MIDIR?