5 (9), 2012
Ümit ALNIAÇIK
SATIN ALMA TARZLARI VE SMS REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR: GENÇ TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA


Ceren ALTUNTAŞ & Okan TUNA
ENDÜSTRİYEL HİZMET SATIN ALMA SÜRECİ VE LOJİSTİK MERKEZLER: BİR İÇERİK ANALİZİ UYGULAMASI


Filiz BOZKURT & Ahu ERGEN
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ BİR MOBİL PAZARLAMA ARACI: 2 BOYUTLU BARKODLAR


Gül DENKTAŞ ŞAKAR
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA ÇEŞİTLEME (TRIANGULATION) YAKLAŞIMI KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ


Yasemin KARACA & Pervin TEKİN
CİNSİYET FARKLILIKLARI AÇISINDAN SMS (KISA MESAJ) REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLAR: ISPARTA İLİNDE BİR UYGULAMA


Fırat TUFAN & A. Filiz SUSAR ÖZDİL
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ BİR MECRA: MAĞAZA RADYOCULUĞU (IN STORE RADİO)