4 (8), 2011
A. Celil ÇAKICI & Vedat İYİTOĞLU
TATİL KARARLARINDA ÇOCUKLARIN ETKİSİNE GÖRE ANTALYA’YA GELEN AİLELERİN PAZAR BÖLÜMLERİNE AYIRILMASI


Aysel ERCİŞ, Şükrü YAPRAKLI, Polat CAN & M. Kemal YILMAZ
TÜKETİCİLERİN MARKAYA İLİŞKİN HEDONİK VE RASYONEL ALGILAMALARININ MARKA DEĞERİ BOYUTLARINA ETKİSİ


Cenk Arsun YÜKSEL, Burcu CANDAN & Onur YEREBAKAN
TÜKETİCİ ELEKTRONİĞİ PERAKENDECİLİĞİNDE MAĞAZA KONUMLAMALARININ BELİRLENMESİNE YÖNELİK İSTANBUL İLİNDE YAPILAN BİR PİLOT ARAŞTIRMA


Cevahir UZKURT & Halil Semih KİMZAN
PROMOSYONEL FİYAT SUNUMLARININ TÜKETİCİLERİN ÜRÜN TERCİHLERİ ÜZERİNE ETKİSİ


Ercan TAŞKIN, Aydın KAYABAŞI & Hakan KİRACI
REKABETÇİ YÖNTEMLERİN İŞLETME PERFORMANSI ÜZERİNE ETKİSİ: İNEGÖL’DE FAALİYET GÖSTEREN VE İHRACAT YAPAN İŞLETMELER ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI


Ronan DE KERVENOAEL, İpek KOÇOĞLU, Seda UĞURLU & Burçin BOZKAYA
E-MARKET TEDARİK ZİNCİRİNDE DİRENCİN KIRILMASI: E-PERAKENDE, LOJİSTİK VE KENTSEL PLANLAMA İŞBİRLİĞİ